مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی جنجالی رئیس رئال ! فروش رونالدو یک شرمساری بزرگ بود، او در یوونتوس بسیار خوشحال است

مصاحبه ی جنجالی رئیس رئال ! فروش رونالدو یک شرمساری بزرگ بود، او در یوونتوس بسیار خوشحال است

هیئت تحریریه سایت توتو یووه از طریق تلفن، به طور اختصاصی با مدیر اسبق رئال مادرید که کریستیانو رونالدو را راهی رئال کرده بود صحبت کرد. در ادامه خلاصه ای از صحبت های رومن کالدرون رئیس سابق رئال مادرید را در مورد رونالدو می خوانیم.

 

ترک رئال:

 

این موضوع طبیعی بود و رونالدو با پرز اختلاف نظر داشت و حتی اگر من او را به رئال نیاورده بودم، ممکن بود در زمان پرز راهی رئال نشود. پرز با او مشکل داشت.

 

رکورد گلزنی در 9 بازی پیاپی:

 

من تعجب نکردم که او این کار را انجام داده است، من همچنین مطمئن هستم که موفقیت او با یوونتوس با این رکورد ها به پایان نمی رسد. کریستیانو قادر است به هر آنچه برای سایر بازیکنان غیرممکن می باشد را عملی کند و هر روز نیز بهتر می شود.

 

رکوردهای او به اینجا ختم نمی شود. 14 گل در 9 بازی اخیر، 50 گل در 70 بازی با پیراهن یوونتوس. او دومین خارجی است که طی مدت کوتاهی در سری A این کار را انجام داد.

 

من شک ندارم که تا زمانی که او پیراهن یوونتوس را پوشیده، این آمار را ادامه خواهد داد و رکوردها را تغییر می دهد. این اعداد نشان دهنده ی اشتباه بزرگ و شرمساری عظیم مدیر رئال مادرید (فلورنتینو پرز) است که آن را نه به دلایل ورزشی بلکه برای یک رابطه بد فروخت. گل های او برای رئال بسیار اهمیت داشت و همه ی موفقیت رئال بر پایه ی رونالدو بود.

 

او در تورین خوشحال است؟

 

او به من گفت که تورین شهری بسیار زیبا و فوق العاده است و از نحوه زندگی در ایتالیا خوشحال است. او به خوبی در یوونتوس ادغام شده، او همچنین در مورد احترام و محبت هواداران نسبت به خودش برای من صحبت کرد و از این موضوع بسیار خوشحال بود.

 

لیگ قهرمانان:

 

پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا همیشه بسیار سخت است، بسته به اینکه او چگونه وضعیت شخصی خود را در تورین پیش خواهد برد، تغییر نمی کند. به هر حال یووه تیم بسیار قدرتمندی است که بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد و می تواند قهرمان اروپا شود.

 

تصور کنید که امروز دوباره رئیس رئال مادرید خواهید بود. برای بازگرداندن CR7 به مادرید چقدر پول خرج خواهید کرد؟

 

من سخت منچستر را متقاعد کردم که او را برای رئال بخرم و متأسفانه اکنون هیچ مبلغی نمی تواند او را به تیم زیدان بازگرداند. بازیکنانی مانند او بسیار ارزشمند هستند و این یک اشتباه تاریخی بود که رئال او را فروخت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: